Image from neoskosmos.com |
δεν επέτρεπε την κατινιά μιας επίσκεψης στο διπλανό σπίτι για καφέ, ούτε να
καθόμαστε στις αυλές μας - που ούτως ή άλλως τώρα πια δεν υπάρχουν- αρχίσαμε
να πηγαίνουμε στα trendy cafe της πόλης.
Τα επέβαλε ο πολυάσχολος τρόπος ζωής μας, αλλά και η οικονομική άνεση
που υποθετικά αποκτήσαμε.
Κάποτε λοιπόν όταν οι φίλες μαζεύονταν στα σπίτια, καθότι δεν ήταν και
εργαζόμενες, μητέρες οι περισσότερες έπρεπε κάτι να συζητήσουν.
Αυτό βέβαια σήμαινε να "θάψουν" όλες εκείνες που απουσίαζαν.
Με τα χρόνια η ζωή έγινε πιο απαιτητική και βγήκαν στην αγορά εργασίας,
οι νοικοκυρές σε απόγνωση.
Εκτός όμως από την απόγνωση ήρθε και η γνώση.
Ποια γνώση; Αυτή η επί παντός επιστητού,που έτσι κι αλλιώς την κατείχαν.
Πήγαν σε κομμωτήρια, σε ινστιτούτα, σε malls, γνωρίστηκαν με άπειρα
καλλυντικά, διάλεξαν τα ακριβότερα (γιατί αυτά είναι τα καλύτερα).
Έδωσαν συμβουλές η μία στην άλλη καλύτερες από των γιατρών,
των κοσμετολόγων των ειδικών (ποιοι είναι αυτοί άλλωστε).
Προσκηνώ το marketing και την πλύση εγκεφάλου της διαφήμησης,
που έκανε την κάθε κυριούλα πίσω από ένα επώνυμο stand, ειδήμονα.
Αποσβολωμένες αγόραζαν ότι τους πρότεινε η "επιστήμων, προκειμένου
να γίνουν από απελπισμένες, σούπερ μοντέλες, να ξεπατώνουν κάρτες
για να αποκτήσουν το ελιξήριο της νεότητας, για να φορέσουν το άρωμα
που φοράει η Jennifer Aniston, γιατί μόνο αυτή η λεπτομέρεια τους έλειπε
για να της μοιάσουν.
Το μόνο που δεν κατάλαβαν ήταν το πόσο απελπισμένη είναι η αψεγάδιαστη
κυρία που τους τα προωθούσε για να φτάσει τους στόχους που της έβαλε
η εταιρεία της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου