COFFEE TIME

Αυτό είναι το αγαπημένο μου coffee shop. Ένα χρόνο πριν έκανε την έναρξή του και
μάλιστα ακριβώς δίπλα σε πολύ "επώνυμο" συνάδελφό του.
Ήταν επιλογή με την πρώτη ματιά γιατί αρχικά μου άρεσε ο χώρος. Δεν θύμιζε
κανένα franchise, είχε τη δική του αισθητική και διακοσμητική σφραγίδα.
Θα βρεις καλό καφέ, γλυκά και διάφορα snack.
Για την επιτυχία ενός τέτοιου χώρου μεγάλη σημασία έχει σαφώς και το servise.
Στην προκειμένη λοιπόν περίπτωση εγγυημένα θα σου πω ότι θα σε υποδεχτούν με
χαμόγελο όλα τα παιδιά και με προθυμία θα σε εξυπηρετήσουν σωστά.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι δουλεύει με το ίδιο προσωπικό εδώ και ένα χρόνο.
Άν βρεθείς στις Φοινικούδες και έχεις επιθυμία για καφέ, απόλαυσε!
Share on Google Plus

About Unknown

Νοέμβρης! Ο μήνας γενεθλίων, κυρίως των Σκορπιών. Τους ξέρετε τώρα αυτούς τους τύπους. Εγωπαθείς, κυκλοθυμικοί, αυτοκαταστροφικοί αλλά κυρίως επίμονοι, δηλαδή πεισματάρηδες. Θέλουν να αποφασίζουν, να καθορίζουν, να καθοδηγούν. Κοινώς "ψώνια", και καθώς ο αρχηγός αυτών, η υπογράφουσα, δηλαδή ΕΓΩ! αποφάσισα να εκτεθώ δια της γραφής γιατί πολύ απλά θέλω να με διαβάζετε! Και υπογραμμίζω το θέλω γιατί ο Σκορπιός, καλοί μου φίλοι, όταν θέλει μπορεί! (έτσι νομίζει τουλάχιστον) και όπως καταλάβατε αυτό είναι και το μότο μου. Άλλα βιογραφικά στοιχεία νομίζω ότι είναι περιττά. Έτσι λοιπόν σας καλωσορίζω και εύχομαι τα θέματα που θα αναρτηθούν να είναι του ενδιαφέροντος σας. Ελπίζω η σχέση μας να είναι διαδραστική και άμεση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας περιμένω στην παρέα μας! Λία Ιωαννίδου.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου