MUM'S SUMMER SWEET

Image from www.tovima.gr
Από τα πιο ωραία και εύκολα καλοκαιρινά γλυκά της μαμάς.
Με τα πιο απλά και οικονομικά υλικά έφτιαχνε ένα πολύ ωραίο και
δροσερό γλυκό.
Όταν ήμουν μικρή επειδή μου είχε φανεί πολύ απλό και περίεργο με φρυγανιές
να κάνεις γλυκό, νόμιζα ότι ήταν έμπνευση της μαμάς μου.
Αργότερα κατάλαβα ότι ήταν κοινό μυστικό.

ΥΛΙΚΑ
1 Πακέτο φρυγανιές
1 Ποτήρι χυμός πορτοκάλι ή το ζουμί από κομπόστα ροδάκινο
που είναι σαν σιρόπι.
2 φακελάκια κρέμα στιγμής βανίλια
2 φακελάκια ζελέ φράουλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στρώνουμε τις φρυγανιές στο πιρέξ και τις ποτίζουμε με το χυμό πορτοκάλι.
Ετοιμάζουμε το ζελέ και το βάζουμε στο ψυγείο να πήξει λίγο.
Φτιάχνουμε την κρέμα βανίλια και την απλώνουμε πάνω στις φρυγανιές.
Αφήνουμε να κρυώσει λίγο η κρέμα και ρίχνουμε από πάνω το ζελέ.
Το ξαναβάζουμε στο ψυγείο να δέσει καλά. Όσο πιό πολύ το αφήσουμε
τόσο το καλύτερο.


Share on Google Plus

About Unknown

Νοέμβρης! Ο μήνας γενεθλίων, κυρίως των Σκορπιών. Τους ξέρετε τώρα αυτούς τους τύπους. Εγωπαθείς, κυκλοθυμικοί, αυτοκαταστροφικοί αλλά κυρίως επίμονοι, δηλαδή πεισματάρηδες. Θέλουν να αποφασίζουν, να καθορίζουν, να καθοδηγούν. Κοινώς "ψώνια", και καθώς ο αρχηγός αυτών, η υπογράφουσα, δηλαδή ΕΓΩ! αποφάσισα να εκτεθώ δια της γραφής γιατί πολύ απλά θέλω να με διαβάζετε! Και υπογραμμίζω το θέλω γιατί ο Σκορπιός, καλοί μου φίλοι, όταν θέλει μπορεί! (έτσι νομίζει τουλάχιστον) και όπως καταλάβατε αυτό είναι και το μότο μου. Άλλα βιογραφικά στοιχεία νομίζω ότι είναι περιττά. Έτσι λοιπόν σας καλωσορίζω και εύχομαι τα θέματα που θα αναρτηθούν να είναι του ενδιαφέροντος σας. Ελπίζω η σχέση μας να είναι διαδραστική και άμεση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας περιμένω στην παρέα μας! Λία Ιωαννίδου.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου